onsdag 25 november 2009

Julklappstips - Billiga böcker

Jag har ju ett företag som säljer träningsredskap och träningsböcker, men nu har jag bestämt mig för att lägga tiden på att hålla pass istället.
Därför kommer jag att sälja ut lite saker till bra priser.
Erbjudanet finns bara på denna blogg.

Första erbjudandet är att ni kan köpa 4 st böcker till paketpriset 420 kr inkl. frakt och moms.
Maila mig (mattias@orebrogf.com) adress, mobilnummer och vilka böcker du vill ha.
Då jag blivit lurad förr, så vill jag ha förskottsbetalning (ni får ett mail tillbaka med mer info)
Då jag inte vill springa till posten varje dag, så kan det dröja någon vecka innan ni får böckerna.

Reservation för att titlar kan ta slut. Några har jag bara något ex av.

Böckerna som ni kan välja på är
6 dagar till en slankare kropp - Michael Thurmond (ord. 160 kr)


Bränn Fett- Dr Mark Hyman (ord. 170 kr)
Energiyoga - Louise Malmrot (ord. 120 kr)
Familjeyoga - Catarina Rolfsdotter-Jansson (ord. 170 kr)
Gå ner i vikt med promenader - Katarina Woxnerud (ord. 150 kr)
Idrottsskador - Joe Kita (ord. 80 kr)
Kom i form med balansboll - Birgitte Nymann (ord. 140 kr)
Kom i form med pilates - Birgitte Nymann (ord. 140 kr)
Livskraft : Träningsprogrammet för styrka och harmoni - Tanja Djelevic (ord. 150 kr)

Lös dina ryggproblem med pilates - Tia Stanmore (ord. 100 kr)
Massage med aromaterapi - Jennie Harding (ord. 150 kr)

Meditation - Ulrika Norberg  (ord. 170 kr)
Parträna : 8 hemträningsprogram - Paolo Roberto (ord. 170 kr)
Pulsträna - Jonas Gustrin (ord. 160 kr)
Rörelseapparatens Anatomi (ord. 400 kr)
Stora Ryggboken - Magnus Ringberg & Katarina Woxnerud (lite fraktskadad på pärmen) (ord.180 kr)
Styrketräning för henne - Elin Sundell (ord. 170 kr)
Träna dig ner i vikt : Katarina Lundmark (ord. 160 kr)
Träna med balansboll - Chrissie Gallagher-Mundy (ord. 130 kr)
Träna med diabetes - Cecilia Engdahl (ord. 150 kr)
Träna dina armar - Joe Kita (ord. 80 kr)
Viktminskning 50+ - Kristina Andersson  (ord. 170 kr)

Visa magmusklerna : platt mage på 6 veckor - David Zinczenko (ord. 150 kr)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar