fredag 20 november 2009

Ingen egen träning

Idag jobbade jag bara 2,5 timmar (Qigong + Pilates Grund), men har ändå inte hunnit med min egen träning Känns faktiskt lite jobbigt.

Men i gengäld så har jag ju faktiskt gjort lite annat.
Det var bestämt att jag skulle jobba lite idag så att jag skulle kunna ta hand om vår valp Sia.
Men på förmiddagen skrev vi kontrakt då vi lyckades sälja våran lägenhet. Affären höll nästan på att inte bli av, då ett par från Stockholm sa att de var jätteintresserade och skulle kunna tänka sig att bjuda mer än våran köpare, men när de väl kom och kollade på lägenheten så var de inte intresserade.
Det roliga var att tjejen i paret från Stockholm råkade vara min ena chefs dotter. Tur att affären blev av ändå, för jag hade nog varit lite sur om vi hade förlorat ca 100 000 kr pga av att vi blandade in Stockholmsparet.

Sedan var jag och handlade. Vi skall ha några vänner över på middag imorgon och idag så hade vi fått ett matpaket från Delicard, så kvällens mat blev ugnsstekta grönsaker och potatis och lammrostbiff stekt i en olivmix. Riktig festmåltid alltså. Till efterrätt blir det citroncheescake.

Vi hann även besöka vårat nya hus och prata med ägarna.

Men imorgon skall det bli internt konvent på Njoy i Örebro, så då får jag träna.

Schema
Kl.10.30-11.30 Functional Moves Nenne och Pia
Kl.10.30-11.30 Cykel Nils Torring
Kl.10.30-11.30 Ae D team Anna och Niklas
Kl.11.45-12.45 B-C/B-P Malin och Sandra
Kl.11.45-12.45 Pilates Matwork 1
Kl.11.45-12.45 Cykel Nils Torring
Kl.12.00-12.15 Info om energidryck
Kl.13.30-14.30 Step Malin Jonsson
Kl.13.30-14.30 Coreboll Cilla Duberg
Sedan lite interninfo
Kl.15.45-16.45 Afro Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar